Hvad leder du efter?

Internetreklamer

Digitale værktøjer og data om onlineadfærd gør det i stigende grad muligt at målrette reklamer på internettet.

Foto: Thomas Borberg / Politiken / Ritzau Scanpix

Digitale værktøjer og data om onlineadfærd gør det i stigende grad muligt at målrette reklamer på internettet. Foto: Thomas Borberg / Politiken / Ritzau Scanpix

Markedsføring

Seneste bidrag

  • Charlotte Holm Kiesow, cand.comm., jan. 2020

Hovedforfatter

  • Ester Skibsted Holm, cand.mag., sep. 2013

Anbefalede links

Originalkilder

Interview med Seth Godin

Interview med den amerikanske forfatter og marketingguru Seth Godin, der har skrevet bogen “This is Marketing.

Baggrundskilder

Bøger

Marketing 3.0: markedsføring med mennesket i centrum

Philip Kotler

Philip Kotler er en af verdens for tiden største marketing-guruer. I denne bog skriver han om nødvendigheden af, at firmaer tænker udover profit og mere på verden omkring dem, som et led i deres markedsføring.

Søgning i bibliotek.dk